vrijdag, juli 16, 2004

morituri te salutant!

Al weer twee dagen niet gefietst.  Dat zit namelijk zo:
 
Gisteren was normaal mijn wisseldag, de dag waarop ik verse spullen meeneem en mijn vuile was terug mee naar huis neem.  Toen ik gisteren echter op het werk arriveerde kwam ik tot de vaststelling dat ik mijn valies thuis vergeten had.  Dus vandaag maar weer met de auto naar het werk, en deze keer de verse kleren wel mee.
 
Deze extra rustdag komt misschien niet helemaal ongelegen.  Morgen plan ik een rit van rond de 140 km, met enkele hellingen uit de Waalse Pijl.  Dus we zullen alle krachten wel kunnen gebruiken.  Zeker nu ik door het slechte weer al een heel tijdje geen rit meer heb gereden van boven de 100 km.  Ik vrees dat ik morgen serieus ga afzien.  Komt daarbij dat mijn fietsmaatje er voor twee weken vanonder muist.  Ik sta er dus helemaal alleen voor, zij die gaan sterven groeten u!

Geen opmerkingen: