donderdag, juli 22, 2004

Dit is de allereerste keer…

De allereerste keer dit jaar dat ik een lekke band krijg!

"Een ongeluk komt nooit alleen" zegt het spreekwoord. Heb ik gisteren nog zitten zwoegen om toch één fiets klaar te krijgen, zodat ik vandaag met de fiets op het werk zou geraken. Vandaag rij ik na zo’n 20 km over een stuk richtingsaanwijzer (of oranje reflector) en PATS(!): crevaison.

Gelukkig had ik mij gisteren al wat kunnen oefenen in het (de)monteren van buitenbanden. Dus dat ging vlot. Een kleine 10 minuten later was ik weer onderweg.

Iets vuiler dan normaal stapte ik onder de douche. Maar zoals ik al zei, "een ongeluk komt nooit alleen": geen warm water (brrr). Vermits ik er toch al onder stond, en ik al wat later was, ben ik er maar blijven onder staan.
Daar wordt een mens hard van zeker? Maar vooral goed wakker!

Geen opmerkingen: