woensdag, november 29, 2006

De winter(training) komt maar niet van de grond!


Net zoals de winter maar niet van de grond wil komen, verloopt ook mijn wintertraining niet volgens plan. Doel was om, na een maandje rust, midden november te beginnen met de opbouw van het nieuwe fietsseizoen, met als tussendoel de duatlon van Zonhoven. Maar voorlopig loopt die voorbereiding dus niet zoals ik had voorzien.

Natuurlijk heb ik voldoende excuses. Vorige week zat ik in een dipje door opkomende griep (een jaarlijks weerkerend fenomeen blijkbaar). Deze week speelt de drukke agenda mij weer parten. Gelukkig heb ik maandag nog wat tijd gevonden om te gaan joggen. Gisteren op bezoek bij
Brian Molko van Placebo, vandaag mijn wekelijkse les fietsmecanicien, morgen naar DAAN en overmorgen mijn wintergevoel wat aanwakkeren op de skipiste.

Godzijdank staat het weekend wel volledig in het teken van de fiets. Zaterdag staat een LSD (
long,slow, distance) training op het programma en zondag gaan we de Hoge Venen onveilig maken. Hopelijk kunnen we de lijn dan volgende week doortrekken en starten met de zwemtraining

Geen opmerkingen: