zondag, januari 14, 2007

MTB: TT Lovenjoel

Vandaag een toertocht in Lovenjoel gereden. Over de tocht zelf kunnen we kort zijn. Veldwegen tot aan Meerdaelwoud, daar dan wat via de grotere verbindingswegen en delen van de BLOSO-route door het bos baggeren en dan weer via veldwegen naar Lovenjoel-Bierbeek.

Voor mij was het vandaag de generale repetitie voor mijn eerste duatlon van volgende zondag. Snel begonnen en er eens goed de pees op gelegd. Dat ging redelijk vlot. In totaal zo'n 44 kilometer in goed twee uur tijd.

Vooral in de berop voelde ik mij echt goed. Al kon dat natuurlijk ook te maken hebben met de fiets waar ik op reed. In het kader van de XTR-promotour mocht ik vandaag immers met een Thompson X-line rondrijden, volledig gemonteerd met de nieuwe Shimano XTR-groep. Alleen jammer van zomerbandjes, hierdoor ben ik twee maal redelijk zwaar ten val gekomen.

Verslag van de fiets en de XTR-groep vind je hier!

Geen opmerkingen: