dinsdag, augustus 03, 2004

Music maestro, please!

Gisteren ben ik mij wat gezelschap op de fiets gaan bestellen in de vorm van een portable radio. Het is de Philips AE 6775 geworden. Een vierkantje van 8 op 8 centimeter, een digitale tuner, 10 voorkeurstations, een headset met automatisch oprolsysteem: dat zijn voor mij de voornaamste troeven van dit speeltje.

Binnenkort kan ik dan eindelijk op weg naar het werk naar mijn favoriete zender luisteren: Studio Brussel. 's Morgens naar het werk met Wim Oosterlinck, 's avonds naar huis met Peter Van de Veire. Ik kijk er al naar uit. Alleen zou er een probleem kunnen zijn met de beschikbaarheid. In het meest gunstige geval is hij binnen de vier dagen beschikbaar. Tegen het einde van de week weten we in elk geval meer.

Mocht hij niet meer leverbaar zijn dan staat de vervanger ook al vast. De PSA110 die Philips samen met Nike heeft ontwikkeld. Spatwaterdicht en met een handige armband en speciale sport-headset. En ook niet onbelangrijk, voor quasi dezelfde prijs (rond de 50 euro).

Geen opmerkingen: