maandag, augustus 16, 2004

Eindelijk vakantie!

Vandaag mijn eerste vakantiedag. De volgende drie weken zullen in het teken staan van rusten en relaxen! De eindbalans van de fietsmaand augustus is dan ook snel gemaakt. Zeven dagen met de fiets naar het werk. Enkel vorige donderdag gezondigd tegen de fietsplanning.

De volgende drie weken moet ik natuurlijk proberen om het fietsen niet te verleren. Maar dat zal wel lukken, er staat immers heel wat op het programma. Morgen ga ik ook voor het eerst mijn mountainbike eens uittesten. Sinds vorig weekend ben ik immers de trotse eigenaar van een Thompson Mach 5, volledig LX afgemonteerd en met een Judy TT verende voorvork. Geen topfiets, maar voor mij meer dan voldoende.

Morgen dus mijn eerste echte mountainbikerit op het programma. Ben mij vandaag dan ook maar snel een pompje, gaan halen. Eentje dat past op een MTB ventiel.

Geen opmerkingen: