woensdag, augustus 03, 2005

(bijna) terug naar school

Ondertussen is de eerste helft van de grote vakantie weer gepasseerd. Het jong volkje kan beginnen uitkijken naar de start van het volgende schooljaar. Ondanks het feit dat ik mijn schoolcarrière al een tijdje achter mij heb gelaten, kijk ik al uit naar september. Ik ga de schoolbanken immers terug opzoeken. Ik heb mij deze week ingeschreven voor een opleiding fietsmecanicien.

Deze cursus richt zich naar mensen die een fietsenhandel willen opstarten, niet dat ik dat van plan ben. Maar het garandeert in elk geval wel dat het een degelijke opleiding is. Een avond per week, gedurende twee jaar, zullen alle aspecten van de fiets aan bod komen.

Voor de rest gaat alles zijn gewone gangetje. Mijn "grote vakantie" begint pas eind deze maand. Het bouwverlof is blijkbaar ook afgelopen want sinds deze maandag moet ik weer twee kilometer omrijden, deze keer omdat ze mijn brug over de autosnelweg hebben opgebroken.

Vorig weekend nog de Cicli Fondriest gereden. Omdat er een onervaren fietsmakker meereed kozen we voor de 130 kilometer. Achteraf heb ik mij dat wel beklaagd, met uitzondering van de helling in Oteppe was het een vrij mak parcours met geen echte hellingen, en helemaal geen kuitenbijters. DeTi Light van de week ervoor en zeker de ronde van Haspengouw maken beter gebruik van de hellingen uit de streek.

1 opmerking:

Anoniem zei

Reading your blog and I figured you'd be interested in advancing your life a bit, call us at 1-206-339-5106. No tests, books or exams, easiest way to get a Bachelors, Masters, MBA, Doctorate or Ph.D in almost any field.

Totally confidential, open 24 hours a day.

Hope to hear from you soon!