woensdag, juli 13, 2005

We gaan er weer eens invliegen...

De titel van mijn vorig bericht was "slecht bezig", nadien is het er niet echt beter op geworden. Deze maand nog maar twee dagen op de fiets gezeten, mijn laatste rit dateert van een week geleden. De reden? Slecht weer, geen zin en tijdelijk geen fiets (bij de fietsenmaker).

Vanavond mag ik mijn stalen ros weer gaan ophalen, en dus kunnen we morgen weer met volle moed starten met de dagelijkse ritten naar en van het werk. Het weer ziet er in elk geval veelbelovend uit, en ik heb er dan ook echt weer zin in. Soms is zo'n inactieve periode echt niet slecht, zowel voor geest als lichaam.

De goesting is dus meer dan terug, en maar best ook want de volgende weken wordt het druk. Nu zaterdag rij ik de Ronde van Haspengouw, een rit die ik vorig jaar ook al gereden heb. De zaterdag nadien volgt de Ti'Light Classic in Tienen en het weekend nadien staat de Cicli Fondriest (Zoutleeuw) op de agenda. Drie ritten van telkens meer dan 150 kilometer (verplaasting van en naar de start meegrekend), dus we zullen onze schade wel snel inhalen.

Geen opmerkingen: