maandag, maart 19, 2007

Wedden dat...?



Mensen sluiten weddenschappen af over de meest ridicule onderwerpen. Sinds kort heb ik ontdekt (dankzij Analoog.be) dat je dat nu ook online kan doen. bij Gottabet kan iedereen zelf een weddenschap over elk denkbaar onderwerp opzetten. Er zijn weddenschappen die voor geld worden afgesloten, maar als je dat liever niet doet kun je ook gokken voor peanuts, of voor een mooie prijs. Meer info vind je hier!

Wat heeft dat nu met mij te maken? Nog 88 keer slapen en de Gran Fondo Eddy Merckx staat op het programma. Vorig jaar haalde ik bij mijn eerste deelname, en van op de laatste startrij, zilver in een tijd van 6 uur en 28 minuten. Dit jaar ga ik voor goud, dus binnen de zes uur. Om mijzelf te motiveren, en het voor iedereen interessant te houden, heb ik Jos Brinksgewijs een weddenschap afgesloten: "ik finish binnen de zes uur!"

Ik ben trouwens niet de eerste of enige met fietsgerelateerde weddenschappen.
Alexander eindigt voor alle andere ploeggenoten tijdens de Ronde van Vlaanderen!

Crusty zal de Marmotte uitrijden, indien niet win je een fles Champagne.

Denk je dat ik het niet ga halen? Probeer dan mijn eindtijd te voorspellen en je wint misschien het GF Eddy Merckx prijzenpakket. Voor alle details zie hieronder.




1 opmerking:

Unknown zei

Zalig! Veel succes met de voorbereidingen en heb er alle vertrouwen in dat je de tijdslimiet haalt