donderdag, februari 22, 2007

De eerste woon-werkrit van het jaar?

Het is mij dan toch gelukt om deze week een dag uit te zoek om naar het werk te rijden. Ook al voorspellen ze morgen een beetje regen, de honger naar de fiets is te groot. Zeker omdat ik dit weekend al niet met de fiets kan gaan rijden.

Vermits het 's morgens rond half zeven vrij donker durft zijn ben ik vanmiddag nog snel de stad ingetrokken om een nieuw voorlicht aan te schaffen. Mijn huidige voorlicht is in oktober 2004 al eens van de fiets gedonderd en hing sindsdien met plakband aan elkaar, hierdoor was het allergisch aan regen.

Tijd voor iets nieuw dus, iets robuuster. Uiteindelijk gekozen voor een oplaadbare versie(handig, want direct in het stopcontact) voorlicht van het voor mij onbekende merk SMART. Net geen 19 euro voor betaald dus moeten we er ook geen mirakels van verwachten. Het lampje dient vooral om gezien te worden, samen met een fluo vestje, en twee achterlichten moet dat wel haalbaar zijn.

Daarna nog snel even de Mediamarkt binnengewipt om nieuwe oortjes zodat ik morgen op weg kan met StudioBrussel op de achtergond. Het is trouwens al mijn derde paar oortjes. De vorige oortjes zijn beiden op identieke wijze aan hun einde gekomen.

Geen opmerkingen: