dinsdag, september 13, 2005

La douce france, de nouveau

Het is hier weer een tijdje stil gebleven. Net als vorig jaar ben ik ook dit jaar gaan uitrusten in Frankrijk. Deze keer in de Var-streek, en weer zonder fiets. Dat verklaart ook waarom er hier weinig maar weinig bewoog.

Ondertussen ben ik al weer een weekje in het land en heb ik er al enkele ritjes opzitten met mijn (ver)nieuw(d)e fiets. Alles loopt zoals het moet, buiten het feit dat ik bij elke rit minstens één keer ben lek gereden, telkens het voorwiel, ik vermoed dat er iets mis is met de velg of het velglint. Dat ga ik in elk geval proberen uit te zoeken voor ik volgende week terug mijn dagelijkse ritjes naar het werk maak.

Morgen heb ik ook mijn eerste les ?fietsmecanicien?. Gelukkig was ik ruim op tijd ingeschreven want blijkbaar waren er heel veel kandidaten.

Geen opmerkingen: