woensdag, april 06, 2005

Ik ben een ezel!

Een ezel stoot zich immers geen twee keer aan dezelfde steen. Ik ben met plezier een ezel, want ik ga mij ook geen twee keer laten rollen.

Vorige week nog 4 km te voet door een combinatie van factoren. Dat gaan ze mij geen tweede keer lappen. Gisteren naar mijn LFB geweest en voor elk probleem een oplossing gevonden. Ten eerste heb ik mij 5 binnenbanden gekocht, dat moet volstaan voor zelfs een extreme pechdag. Mocht ik dan toch extreem pech hebben, en mijn reservebanden zijn op, dan heb ik nog altijd mijn instant-reparatiemateriaal. Geen gedoe met lijm, rechtstreeks op de band plakken en terug op weg. Om te vermijden dat mijn LOOK-plaatjes na een fikse wandeling (door bijvoorbeeld mechanische pech) voor de vuilbak zijn heb ik mij ook maar covers voor LOOK-plaatjes meegebracht. Die covers zorgen daarenboven ook nog eens voor meer grip. Die LOOK-plaatjes zijn, zeker bij nattigheid, maar een glibberige bedoening.

Kortom, ik ben voorbereid op de volgende pechdag. En zeg nu nog eens dat wielrenners dommeriken zijn.

Geen opmerkingen: