maandag, maart 07, 2005

ahhh, dat deed nog eens deugd!

Gisteren nog eens op de racefiets gekropen om een tochtje te maken. Eerste indruk: het was koud, verschrikkelijk koud. Nochtans had ik mij daar wel op voorzien (zoals het hoort) met verschillende kledingslagen, beginnende met thermisch ondergoed. Zoals steeds waren het vooral de uiteinden die het meest onder de koude te lijden hadden, handen en voeten. Maar ook daar had ik mij voorzien met over- en handschoenen. Gelukkig kon ik mij halfweg even gaan opwarmen bij de grootmoeder.

De rit zelf ging vrij vlot: van Landen naar Geetbets, en terug. Op de terugweg tussen Budingen en Zoutleeuw langs de Kleine Gete eens doorgetrokken tot 40 km/h, en dat verteerde de beentjes makkelijk. Voor de rest heb ik het een rustige rit gehouden, de cijfers spreken voor zich: 39 km tegen 26,5 km/h gemiddeld. Deze week zal het weer meer van hetzelfde worden: looptraining met de vriendin en tussendoor, als ik de tijd vind, een half uurtje op de hometrainer, meer kan ik gewoon niet aan want ik word horendol op zo?n toestel!

Geen opmerkingen: