donderdag, november 04, 2004

Het is gedaan!

Mijn fiets hangt aan de haak, wat het woon-werkverkeer betreft dan toch. Het slechte weer, druk op het werk, wegenwerken, najaarsvermoeidheid, vroeg intredende duisternis,... Al deze factoren hebben ertoe bijdragen dat ik mijn fiets vroeger dan verwacht aan de kant heb moeten laten. Sinds 18 oktober spoor ik terug naar het werk.

Een uitstekend moment om de balans van het voorbije jaar op te maken. Op 4 mei 2004 ben ik gestart met mijn woon-werkverkeerexperiment, 34 kilometer van Landen naar Hasselt. In totaal heb ik 3808 km gereden, dit komt neer op 56 fietsdagen. Eigenlijk nog veel te weinig, maar daar zullen we dan volgend jaar aan moeten werken.

De bedoeling is nu dat ik tot februari, maart met het openbaar vervoer naar het werk ga. Om de conditie op peil te houden ga ik een beetje joggen. Maar om het fietsen niet te verleren zal ik ook eens regelmatig een mountainbiketochtje proberen te rijden. Ten gepaste tijden zal ik hier nog wel een verslag neerpennen.

Geen opmerkingen: