donderdag, september 09, 2004

Het is weer voorbij die mooie zomer…

Ondertussen zijn we al weer bijna een week aan het werk. Voor wie geïnteresseerd is in hoe de reis naar Frankrijk is verlopen: gewoonweg schitterend. Zo goed zelfs dat de zomerreis van volgend jaar al geboekt is, en weer naar Zuid-Frankrijk.

Na drie weken vakantie zou je wel bijna vergeten hoe het is om terug gaan te werken. Gelukkig verzacht de prachtige nazomer de overgang van luiwammes naar de harde realiteit van de werkvloer. Al is het 's morgensvroeg toch frisjes.

Alles valt weer in de oude plooi, naar het werk pendelen zit ook al weer lekker in de benen. Deze week al drie keer naar het werk gefietst. Vanmorgen wel een bijna-ongeluk gehad. Op een recht stuk wil een voetganger opeens zonder aanleiding (en zonder kijken) op de weg lopen. Resultaat: een schampaanrijding, gelukkig kon ik mij nog net recht houden.

Deze week ook al elke dag mijn radiootje gebruikt. En ik moet eerlijk toegeven, dat werkt beter dan verwacht. Amper storing en zuiver geluid. Daar ga ik nog veel plezier aan beleven.

Geen opmerkingen: