zaterdag, december 29, 2007

2008 staat voor de deur!


Het jaareinde is altijd goed om de balans op te maken en het voorbije jaar in lijstjes te gieten.

In 2007 heb ik 8580 kilometer op de weg gereden. Zo'n 1000 km minder dan vorig jaar, en dat heeft blijkbaar veel te maken met de maand juni, toen ik in een dipje zat, en het woon-werkverkeer in de maanden augustus en september. We zullen nog wel zien wat 2008 brengt maar tussen de 8 en 10.000 kilometer moet haalbaar zijn.

Over het mountainbiken kunnen we kort zijn: amper 149 kilometer in het bos. Dat zou in 2008 toch wat meer mogen zijn. Alleen moet ik dan ervoor zorgen dat ik snel een trekhaak heb op onze nieuwe wagen. Ook het lopen is door een telkens weer opspelende scheenbeenblessure op een laag pitje gebleven: 113 km, waarvan de helft wel in de voorbije twee maanden.

Mijn wishlist is dit jaar natuurlijk weer wat langer geworden. Wat wil ik mij (ooit) nog aanschaffen: een gps voor op de fiets, een trekhaak, nieuwe wielen, een Tacx-fietstrainer, nieuwe fietsschoenen, nieuwe helm, ...


Geen opmerkingen: